Ibland liksom glömmer jag

Ibland glömmer jag helt bort att uppdatera här... Fy mig!

Idag ska jag städa mitt rum, se klart en film, fortsätta läsa min underbara bok, kanske pallra mig till gymet (känner mig fortfarande halvt förkyld på nåt konstigt sätt, kanske får bli en promenad istället), skriva klart ett brev och skicka, sen är det fetaste TV-kvällen ikväll! Beståenda av: Skärdgårdsdoktorn (sååååå härligt!), Köping och Wallander. Heregud, mina ögon kommer ju bli fyrkantiga!

Annars så funderar jag en massa på framtiden som vanligt. Ska söka både Santa Barbara och Santa Monica har jag bestämt. Kanske nåt mer för säkerhets skull? Har ingen aning om hur lätt/svårt det är att komma in. Har också förstått att jag måste ha bil för att kunna ha nåt socialt liv, speciellt om det blir Santa Barbara och man vill köra till LA och så liksom. Får väl köpa en billig gammal bil när jag kommer dit dårå... Men typ alla är automatare vad jag har förstått. Låter slappt! Men om man ska ha bil måste man ju ha körkort. Alltså jag måste ta körkort. Helst i början av sommaren. Så var det med det. På tal om körkort så har nog snart syrran det. Åkte med henne igår och hon är fett grym ju!

Men nej, nu ska jag sätta igång att städa. Imorgon blire bättre bloggande från min sida.

Och till Linn: hoppas du har det bra där borta! Skicka bilder och grejs så fort du kan, aight?

Ciao,

image92

image93

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0