Hmm...


Har kikat lite i forumet på hemsidan till den organisation som hjälper en med skola i USA. "Tråkigt" nog har många skivit om att de ska/vill till Santa Monica College (SMC). Synd att det verkar så poppis bland svenskar. För helvete heller att jag åker across the Atlantic Sea för att hänga med svenskar som jag lika gärna kunde träffat här. Okok, jag vet att jag kommer att få en del svenska polare där, det blir så när man får lite hemlängtan och vill prata lite svenska. Dessutom träffar man ju ofta såna som kanske bor i GBG eller Sthlm och som jag antagligen aldrig hade träffat nere i Skåne. Men ändå. Framförallt vill jag ju uppleva den amerikanska kulturen. Och amerikanarna. Hmm hmm hmm...
Det är inte lätt det här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0