Helnajs dag


Idag har varit en mysig och trevlig dag som mestaldes spenderats med Kvistan. :)

På morgonen/förmiddagen kollade jag på en film (Attentatet mot Richard Nixon, Sean Penn) och gick en powerwalk (kallt och blåsigt!) sen mötte jag henne i stan för lunch. Var typ bara Duvanders som hade öppet  så där käkade jag kycklingsallad vilket var göttigt! Sen åkte vi till mig och kollade en film (Girl, Interupted, Winona Ryder, Angelina Jolie). Den var bra men läskig, sorglig och obehaglig.

När vi snackar filmer så såg jag en jättefin film som heter Crazy and Beautiful, Kirsten Dunst, igår. Sååå fin! Pallar/hinner inte skriva om vad den handlar om, men se den säger jag bara! :)

Men nu är det Parlamentet och sen Wallander. Yeey.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0