Gött


Rpm-spinning var najs. Inte för att jag märkte nån större skillnad mot vanlig. Men om jag förstod det rätt så gick detta ut på att pulsen skulle gå upp och ner för att maxa förbränning etc. Intervaller med andra ord. Och det vet vi ju alla att det funkar.

Har packat ner några barnböcker i väskan som jag ska hitta på lite grejor med imorgon när jag har hand om små barn. Som jag tidigare sagt tror jag inte att jag är så lämpad för detta jobb egentligen, eftersom jag inte direkt vet hur man handskas med barn och absolut inte har nåt intresse för det. Men det funkar ganska bra ändå tycker jag. Tiderna är ganska bra (fast jag måste gå upp sex...), inte alltför utmattande arbetsuppgifter och bra pröjs. Nu har jag fått in en fot på denna skolan och det går inte så många dagar förrän jag får nya timmar att vicka. Därför ska jag imorgon eller i helgen maila till fler skolor när jag nu har viss erfarenhet.

Har läst en del i "Flyga Drake" idag och ska nu fortsätta. Gud vad sorglig den är... Och vacker på samma gång.


Imorgon blir det nog lite halvkasst bloggande...


Adios,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0