Efterlängtat


Kunde sluta lite tidigare så jag var hemma halv sex. Tog även idag ett skönt bad och sen åt vi mjuka (såklart, hårda är ju inte ett dugg gott) tacos och grillad banan med mörk choklad i. Några godisbitar slank ner också...
Känner mig helt slut men det är ju ganska uteslutet att somna nu. Plus att bror lirar gitarr så det svider i trumhinnorna på en. Tänkte se en film och på ettan börjar strax "Mr and Mrs Smith". Undra om den kan va nåt att ha...?

Helgen är som vanligt rätt slapp. Imorgon tänker jag maila och fixa med skolgrejen i USA, gymma och springa, handla några grejor på stan. På kvällen har jag och syster "i uppdrag" att göra en tasty tre rätters. Yummie. Sen ska jag nog kanske kanske kanske se Melodiskiten.
Söndag ska jag följa med syster och kolla på nån boxningstävling och sen ska vi nog gå och käka sushi för det är jag väldigt sugen på!! Stenhård spinning på det.
Nu behöver jag ju typ inte blogga på hela helgen för nu vet ni vad jag ska göra. Typ. He he.

Laters,

Kommentarer
Postat av: Ippa

Nej hans ögonbryn är enorma. För hårigt för min smak.

2008-03-15 @ 12:41:57
URL: http://ippaa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0