Detta är ju helt sjukt

Loggade in på msn och såg att Linn var inne. Har sms:at henne för rätt många dar sen men inte fått svar etc. Så säger hon nu att hon åkt till Washington!!! Eh, säga hejdå kanske? Det här känns ju lagom kul... Helt sjukt att av alla nära kompisar jag umgåtts/umgås med är 2 i Norge, 2 i USA, 1 på Nya Zeeland och här är lilla jag... Har typ Klara kvar nu bara. Inte fyskam iofs, men hon är ganska busy. Tur att jag har lite jobb och träning att sysselsätta mig med nu. Och syrran som är bästa polaren såklart. Men ändå. Det känns tungt det här. Och ensamt. Nu vill jag ännu mer åka iväg till USA och starta om på nytt liksom. Ska bli otroligt gött. Inte för att jag inte gillar de vänner jag har, men för att jag inte har nåt mer att hämta i denna stad. Det finns i princip inget som håller mig kvar här. Förutom familjen då. Har haft lite ångest för att jag antagligen åker ifrån även farmor och farfar som bor i Lund. De är väldigt gamla nu och det känns ju sådär att vara på andra sidan Atlanten när (om) det händer de något... Men sånt är livet antar jag. Men nu känner jag mig jävligt nere. Lasson kom hem från NZ! Jag saknar dig jättemycket. Och Mia och Fia, skit i Norge, I need you guys! Och USA-brudarna Matilda och Linn... KOM HEM

(Fattar du nu vad jag menar kusin vitamin?)

Kommentarer
Postat av: Ippa

Jojo visst, fattar väl att man kanske vill härifrån ett tag om vännerna är bortresta och om man ingen pojkvän har, men för mig - ktown it is.

2008-03-06 @ 21:35:58
URL: http://ippaa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0