Barn är som sagt inte min grej


Vet inte redigt varför jag fick för att jag skulle prova att vara lärare. Eller jo, Carro i Gbg hade varit det och sa att det var rätt najs och så. Men asså det vete fan. Tycker att barn är ganska mycket pain in the ass. De flesta iaf. Men vad gör man inte för att ha lite inkomst... Och ju mer erfarenhet på jobbmarknaden, desto mer jobb!

Var ute rätt mycket idag, hatar att vara ute när vädret är piss. Vad helt frusen när jag kom hem trots cepevarma skor och ulltröja. Tog ett bad och det var det skönaste jag gjort på länge. Nu slappar jag med "The Devil Wears Prada". Har sett den innan men var sugen på att se den igen eftersom världens hetaste man är med (Adrien Grenier såklart) och för att jag ääääälskar soundtracket ("Suddely I See"). Dock är det ständiga uppassandet på chefen så otroligt irriterande (hon kan väl hänga upp sin egen kapp-jävel?). Palla respektera en sådan iskall, hänsynslös och narcissistisk människa.

Adriens roll är dock grymt skön. Och Annes i början. Jag tror att jag är lite så. Jag bryr mig inte specillet mycket om mode om man säger så. OK, jag sätter väl inte på mig vad som helst men jag har inget intresse av att lägga ut MASSA pengar och tid på mode. Det finns mycket roligare saker här i världen. Jobbigt när konsumtionshetsen bara liksom sköljer över en. 
 

Oh well, nu väntar jag på middag. På tal om mat så pallar jag inte skriva allt här men det ser hyfsat bra ut. Och minus ett kilo sedan i söndags. Utan nån speciell diet, bara att äta mindre och inget direkt onyttigt. Hoppas bara att jag inte sabbar allt i helgen...

Laters!

image121

 

Kommentarer
Postat av: carro

it's a bitch ibland... barn alltså. Har stått å skällt på några mobbare så mkt idag att jag var tvungen att gå å lägga mig när jag kom hem pga utmattning, haha. bittersweet jobb helt enkelt ;) Hoppas allt är bra annars, utom pissvädret då...mm, tröttsamt

2008-03-13 @ 23:22:03
URL: http://totallydude.blogg.se
Postat av: linnsan

heya. du ar duktigt du som bantar. jag pallar itne ta tag i mitt liv. ligger här i träningskläderna och försoker motivera mig sjlälv att springa en runda. men jesus, life is though. idag ska jag und ein deutsch ut pa bio. hoppas det blir kul. vad händer i k-town i helgen?
pusspuss

2008-03-14 @ 13:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0