Äntligen!

Fredag fredag fredag! Pallade inte träna. Känt mig kass ett tag nu, skallevärk, fryser/känner mig varm, lite ont i halsen etc. KAN iofs lika gärna vara för att massa barn är sjuka på skolan och i synnerhet hon jag hjälper. Japp, jag har nån typ av bacillskräck...
Iaf, nu ligger jag här och slappar, käkar Ben & Jerry's New York Super Fudge Chunk direkt ur paketet (den är farligt god). Är iofs redan jävligt mätt på tacosen... Sen ska jag och syster se "Robins" (Björn Gustafsson är ju med och mainstream som jag ibland är så älskar jag såklart den pågen!). Sen blir det filmerna "Pride and Predjudice" och "Livet runt 35" (eller va den nu hetter)...

Well, back to the ice cream...

image91


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0