Alldeles för mycket val och ovisshet

Snackade med Kvistan innan som vill att jag ska åka med henne nån månad till Irland och jobba på bröllop. Boende och sånt ordnat. Låter inte helt fel. Men massa pengar tjänar man ju inte direkt. Får se hur jag gör... Vet inte om jag får jobb på stället jag jobbar i baren än och så... Det är så mycket jag inte vet. Än. Måste ju iaf jobba typ hela sommaren.
Jaja, har nyss varit ute och gått långt ut åt helvete och nu känns det i ben och röv kan jag upplysa er om. Nu ska jag nog dricka lite gott te och skriva och fixa lite. Imorgon blir det till att skicka iväg en del brev/paket, förbereda lite för jobbet, träna spinning, maila och fixa & tricksa folk etc...

Oj, höll ju på att glömma, käket...
Lunch: fullkornspagetti med tonfisk, sallad, tomater, avokado.
Mellis när jag var ute och gick: 1 näve rostade kikärtor.

Till middag blir det fullkornspasta med köttfärssås, vita stora bönor. Gooooda vindruvor till efterrätt.


Ciao,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0