Stan och stranden

Hej svejs!

Var inne i stan i förmiddags och handlade nödvändiga grejor, t.ex. apotekgrejor, hand/skol-väska och sånt stuff. Sen handlade vi lite mat och efter lunchen körde vi en sväng till stranden. Där träffade jag Klara och Johanna en stund och det var trevligt. Fortfarande varmt i vattnet :)

Nu ska jag duscha, lägga över ljudböcker i datorn, beställa framkallning av foton i min dator. Sen är det mat och ikväll ska jag lägga ansiktsmask(er) och kanske ta en promenad. Och kanske se nån film.

Stranden idag:





Ciao så länge!

Kommentarer
Postat av: JVS

Visst du att Mischa Barton har börjat lansera sitt egna ... märke? Checka min blogg och kommentera & lämna din åsikt om vad du tycker. Vilken ... är din favorit? :)

kramkram

2008-07-30 @ 22:24:57
URL: http://juuuvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0