Senaste...

Snodde från http://sigrids.se/

Låt du hörde: Nån The Killers-låt igår
Film du såg: We Own the Night (för andra gången)
Mat du åt: Frulle: Yoghurt med hemmagjort hallonsylt + mackor + kaffe
Kram: Klara häromdagen
Puss: På tok för längesen
Fest: Kommer inte ens ihåg... Jeez.
Känslan: Spänning
Ilska: Känner jag en släng av varje dag... Kan bli arg av massa saker. Tyvärr. Tack och lov går det över snabbt.
Resa: Stockholm + Österrike
Glädje: Känner precis som ilska glädje varje dag. Över olika saker. Ibland små, ibland stora. Just nu glädje över att jag flyttar till USA om sex dagar. Känslan av att jag har hela livet framför mig och att världen finns där ute och väntar på mig har aldrig kännts starkare. Det är glädje. 
Dröm: Haha, en skitmysko dröm om att en tjej från GBG som jag hängde med i Barcelona hade började jobba på Rusta i Kristianstad, och pendlade till GBG. Jobbet gick ut på att låtsas sova i skyltexemplar av ett tält... (Jag vet, andras drömmar är alltid sjukt ointressanta).
Boken du läste: "Mig äger ingen" av Linderborg. Sträcklästes nästan för den var så bra.
Personen du träffade: Räknas familjen man bor med eller vad gäller här? Annat folk: Klara och Johanna. Annars: morsan
Personen du pratade i telefon med: Syrran tror jag.
Personen du fick sms av: Klara
Gången du åt en 7-eleven korv: Aldrig, där jag bor finns inte 7-eleven.
Gången du var utomhus: Nyss en miniliten stund. Annars hela dagen igår typ.
Gången du sov: Inatt.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Det gör vi så gott som varje kväll. Så igår alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0