SATC-crush (igen)


Efter att ha sträcksett SATC shoebox i julas så lånade jag strax därefter ut den till Klara. Fick tillbaka delar av den häromdagen och nu är jag ganska så fast igen. Det går ju inte annat än att älska skiten! Den bästa skiten! Man vill ju bara ta sitt pick och pack till NYC och göra allt (nästan) de gör. Fast jag inte är ett partydjur eller helt besatt av kläder och skor. Tvivlar på att jag skulle köpa Manolos även om jag hade råd. Det är för insane att spendera så mycket på skor helt enkelt.

Ett annat beroende jag nyss skaffat mig är ljudboken "Den allvarsamma leken". Den är såå bra och mysig att lyssna på. Kärlek, 1900-talets början, Stockholm. Per Myrberg som läser den har så trygg, mysig och härlig röst. Hett tips även att läsa I guess. Gör att promenaden inte känns så lång att gå. Ska lätt tanka några ljudböcker inför USA, perfekt att ha på 12 timmars-flighten från London till LAX känner jag...

Anyways, idag har jag lite grejs att kirra. (Hade dock hellre strosat runt på Kiviks marknad med Mia som förra året...)Har precis köpt och bokat bussresa från LAX till Santa Barbara. Ska kolla igenom försäkringar, kontakta Swedbank för att få CSN-pengar till mitt SEB, skicka brev, biblioteket, ena skolan jag jobbat på. Sen ska jag skicka iväg en klänning jag hjälp sälja åt mor. Sen ska jag städa.


Men först: SATC + Cross, duscha, fixa mig, lunch.


So long,

Kommentarer
Postat av: mimmi

Ljudböcker is the shit! Jag laddade ner Bilbo med J.R.R. Tolkien himself som uppläsare, det var underbart.

2008-07-16 @ 11:37:49
URL: http://mymlomist.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0