Om filmen & idag


"Mamma Mia" uppfyllde mina förväntningar! Vilken underbar feel good-film! Och skådislistan sen, så härlig. Min nya favorit är Amanda Seyfried. Så. Söt. Och Colin Firth var rolig. Meryl Streep var självklart strålande så det behövde jag väl egentligen inte ens påpeka... Summa summarum: se den om du inte gjort det redan!!!

Idag vaknade jag och kände mig seg. Trött i huvudet, lite varm och lite halsont. Skippade tennisen med Emmi och fikade i stan med henne istället. Sen gjorde vi en snabbrepa på reorna eftersom vissa affärer var öppna. Underbart skönt att shoppa när det nästan var tomt i butikerna! Fyndade på H&M:s rea "Ta 2 betala för 1". Köpte en klänning och ett par shorts för ynka 80 kr! Kunde liksom inte motstå. Ni får se imorgon eller så.

Nu har vi iaf käkat lax och snart är det efterrätt i form av min äppelpaj. Sitter just nu och chattar med en tjej som ska till samma skola som jag. Har en annan som redan läst ett år också så det känns bra att ha lite kontakter....

Laters,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0