OK. Jag har bestämt mig. Det blir BÅSTAD!


Okey. Nu är jag hemma från stan. Trevligt var det. Köpte en (billig) stor ryggsäck till USA. Perfekt. Mia och Julia shoppade varsin fin svart underbar klänning på rean på Benetton. Vill också ha! Var nyss jävligt nära att köpa den istället för att åka till Båstad. Men sen tog jag mig i kragen. Klart jag ska till Båstad! Även om jag är fattig, menssvullen och knappt brun längre. Kanske blir det inte lika roligt som om vi hade varit ett stort tjejgäng, men vafan! Nu måste jag sluta ändra mig fram och tillbaka hela tiden. Basta!

Nu funderar jag på vad jag ska göra fram till kl sju ikväll. Då ska jag hem till Klara och äta och snacka skit hela kvällen. Sjukt trevligt och mysigt. Ska fixa efterrätt men eftersom det blir Båstad och min planerade outfit inte har nåt över för putmage så får jag väl typ... avstå. Kanske borde träna nu. Promenad och sen lite cross... Borde äta lunch först iofs. Mm, lunch först och träning innan jag cyklar till Klara.

Vilken helg detta blir!

Ciao,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0