Nu ska jag...


... gnälla lite som jag i och för sig alltför ofta gör. Men alltså svensk sommar. Kan vara underbar. Men när det är såhär vill jag bara typ tända brasan och dricka te. Och så ska fan inte sommar vara. Nu sitter jag på mitt rum och fryser. I raggsockar. I förmiddags var jag ute och gick och det blåste och var grått och jag frös ända in i benmärgen. Då är det något som är fel. Tur att jag ska till Kalifornien snart då! Men efter ett tag där så kommer jag säkert längta en smula efter tydligare årstidsväxlningar och svensk höst. Men bara en liten liten smula. För för att jag ska trivas bra ska det helst vara ca 25 grader och sol 6 av 7 dagar. Så.

Men om jag aktiverar mig kanske jag blir varm? Jag provar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0