Min "nya" familj!


Fick mail från de igår. Familjen består av morsa, farsa, två utflyttade barn (ett av de kommer jag dock träffa i början) och två hundar. Huset ligger med utsikt över bergen. Jag har eget rum. Jag delar badrum med en japanska. Jag får frukost och lunch. Jag tycker detta låter bra! Väntar på att få lite bilder och så får jag väl skicka en på mig och skriva lite om mig.

Men, nu ska jag duscha och snygga till mig. Ska träffa Mia i stan kl tolv för fika och så måste jag inhandla nåra saker. Ska titta inom Röda Korset med och se om man kan göra några fynd... :)


Ciao,

Kommentarer
Postat av: Sanne

låter ju helt perekt! :D ha en bra dag!

2008-07-12 @ 11:00:16
URL: http://millie05.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0