Lite jobb och Manu Chao


Igår fick jag samtal om jobb på skolan. Skulle jobba 7-15.30 idag men det var så många ungar som inte dök upp så jag fick sluta 11. Då åkte jag hem (trött som ett sär efter att ha somnat SENT) och åt och vilade ögonen ett tag. Imorgon och fredag ska jag jobba 7-15.30. Hoppas det blir hela dagarna = mer cash! Fast ska man skriva det som man skulle jobbat eftersom jag bokat upp mig hela dagen? Anyways, det känns bra att göra något vettigt några dagar plus att hänga lite med mitt favoritbarn, hihi :) Sedan efter helgen måste jag på allvar ta tag i allt med resan.

Men nu ska jag arbeta av min skuld till mor genom att rensa en garderobjävel. Först ska jag nog sitta kvar på mitt rum en stund och lyssna på Manu Chao. Han är bra härlig han.

Senare idag blir det nog smoothie och en promenad med ny ljudbok... He he.

Hej på er,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0