Jag lever


Har inte orkat uppdatera innan...

Lördagskvällen var mysig! Klara, syster och jag. God mat, goda drinkar, god efterrätt.

Söndagen vaknade jag till efter alldeles för lite sömn (har lite problem med sömnen som ni kanske märkt) och hade ont i magen. Kände inte riktigt för Båstad och velade och hade mig ett tag men var beredd på att åka. Sms:ade Jacob som jag skulle åka med (plus två killar till) och sa att jag inte riktigt var jättepeppad. Hade lite tur för han och de andra var rätt ur form själva. Så så var det med Båstad. Däremot föreslog jag fest i helgen eller nästa helg i Malmö/Lund/Hbg. Resten av dagen kollade jag SATC och drack min favoritdrink i martiniglas :P Drinken består för övrigt av Passóa och tranbärsjuice. Väldigt enkelt, väldigt gott. Tranbärsjuice är förresten väldigt gott au naturell när jag tänker efter...

Idag gick jag upp 8:15, ett tag sen jag upp så tidigt, men det gick. Senare var jag hos mormor och städade åt henne som det underbara barnbarn jag är (?). Sen fortsatte jag med att städa och rensa ur på mitt rum. Vill inte åka härifrån och bara ha massa skräp kvar på rummet när jag är hemma på loven. Annars har jag slösurfat, lyssnat massa på The Killers som är mitt dille nu. Nu ska jag väl städa lite på min toa när jag ändå är igång. Bläääöö. Hatar att städa toan. Sen ska jag träna 30 min Cross framför SATC innan jag äter middag. Jä.

Later asscracks,

PS.
Dagens städ-outfit. Funkar annars också. Då kanske lämpligen med slitna röda Converse eller varför inte svinhöga klackar istället för plastiga Sverigemönstrade flip-flops?





 

Kommentarer
Postat av: Mini

När ska du göra det då? Vi hade ju kunnat göra det tillsammans för tusan ;)

2008-07-14 @ 20:49:05
URL: http://carolinelundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0