Ikväll är det dags!


Idag är det ÄNTLIGEN dags att se SATC-filmen. Jag är sååå förväntansfull. Älskar verkligen serien som jag sträcksett först på senare dag då jag fick hela "shoe boxen" i julklapp... Antar att de flesta av er redan har sett filmen dock... Jag var på semester i Österrike när den hade premiär men nu har jag antagligen samlat ihop några glada SATC-fans som jag ska se den med ikväll. Kanske tar vi en Cosmopolitan på nåt ställe innan också. Och ska man ha klänning? Har en ny från USA som känns lite Carrie. Kanske.

Anyways, innan ikväll så ska jag fixa lite här hemma. Vara ute och sola. Gå en rejäl powerwalk om nån halvtimme eller så. Så skönt när det är sol och varmt. Som igår när jag joggade en runda och sen slängde mig i poolen. Yum!

Laters,


Åh, ÅH, ÅÅÅÅÅÅÅH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0