Iiiiiih!


Fick reda på att jag denna veckan antagligen kommer att få reda på om jag får en värdfamilj/vilken det är. Det senare antar jag! Ska bli spännande. Mina fasa är att de bor "uppe i bergen" eftersom jag är väldigt långt ifrån att vara en körkortsinnehavare + jag vill ha nära till strand och downtown. Men man kan väl inte få allt? Spännande som tusan iaf!

Annars så hoppas jag att det blir lite Båstad till helgen. Lite spontant och sporadiskt sådär. Bara färsdsättet blir bil och inte tåg så är jag all good. Och om vädret är sol. Såklart!

Nu ska jag kanske gå och lägga mig, kanske läsa en bok. Är btw sugen på Läckbergs nya som sägs vara bra!

Gonatt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0