Hej hej hej


Dagen i Lund var bra. Hittade en fin bikini som ni ska få se någon dag. Först ska den tvättas dock, Gud vet vem som provat utan trosor på (uäääh!). Köpte även tråkiga saker som resehårfön och eluttagsomvandlare (så att jag kan använda t.ex. min dator i USA). Farmor och farfar bjöd på värsta kakfesten och det var trevligt att träffa de. Känns sorgligt att "åka iväg" från dem.

Sen fikade vi äggmackor och te när vi kom hem. Har läst och suttit massa vid datorn hela kvällen men jag kan inte sova nu. Såhär har det varit några nätter. Jag är inte ett dugg trött. Imorgon lär jag vara det dock... Vägrar nämligen sova bort halva dagen så jag går upp hyfsat tidigt och mår som om jag blivit överkärd av en ångvält istället. Har inte lyckats hålla en mer hälsosam dygnsrytm, tyvärr. Tror att det är för att USA närmar sig. Känner att jag fortfarande har grejor kvar att fixa, även sådant som jag inte kommer på på rak arm. Stressande känsla. Ska försöka ta tag i en del imorgon. Tiden går så sjukt snabbt att jag bara vill bromsa ett tag.

Helgen ser bra ut iaf. Lördagkväll vara med Klara. Söndag hoppas jag på Båstad, får se vad som händer!


Nu ska jag väl fortsätta försöka sova... Suck. Lite mjölk kanske är bra? Mmm. Det och film/bok? Kanske läsa ut en bok som jag läst cepemånga gånger... Nån dag får det allt bli lite boktips i bloggen.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0