Hästar och sånt


Det var ganska många år sedan jag slutade med hästapållar. Min syrra är dock fortfarande intresserad och då är ju Falsterbo Horse Show skojigt. Ganska kul ändå för mig med. Synd att vädret ska vara så jävla opålitligt, ville ju badat och legat lite på beachen med. Vi virrade bort oss lite, körde genom centrala Malmö men syster körde så lugnt och bra så! När vi skulle hem så skulle vi inom macken vid Flyingeavfarten. Men syrran kör av mot Eslöv. Haha, vi kunde tack och lov köra in i en liten by och vända och slapp komma ända till rövhålet Eslöv!

Hemma och har ätit middag. Har btw ätit jättedumt idag. TRE (!) kladdkaksmuffins och en Daimstrut. Men nu ska jag snart ut och gå en stund, inte powerwalk direkt, men ändå. Har lagt över en ljudbok till mp3:n som jag började lyssna på igår. Bra bra bra! Det regnar dessvärre lite så det får väl bli jag, regnjackan och Hjalmar Söderbergs "Den allvarsamma leken". Sedan ska jag dricka grönt te och se SATC. Mysig kvällstradition det där. :)

Ciao,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0