Grrr... + SOL & POOL :)


Vet inte vad som är problemet med organisationen på skolan jag jobbar lite på... Idag fick jag också endast jobba hälften av tiden jag var uppskriven på! Och min lön från början av sommaren (inte alls mycket men iaf något) kommer inte förrän nästa månad. Bu. Men mitt humör slogs inte ner så länge för vädret har varit strålande hela dagen så jag begav mig raka vägen hem till solstolen och poolen. Har badat med bror, solat och läst. Nu funderar jag på om jag ska promenera lite, "brukar" ju göra det vid den här tiden. Känner också att jag bör få iväg lite mail ang. USA.

Annars ser helgen ut att bli bra. Imorgon jobb mellan 11-17. Sedan kan det bli miniförfest utan utgång (?) här. Lördag ska jag pressa på stranden. Om Klara är ledig och i sommarstugan så knatar jag bort till henne. På kvällen tror jag att mor, syster och jag ska se "Mamma Mia". Är iaf väldigt sugen på den! På söndagen blir det tennis och fika med Emmi. Hoppas bara att jag inte blir sjuk för massa kids är sjuka, syrran har halsont, Mia är sjuk etc. Jaja, jag får kurera mig.

Ciao,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0