A taste of summer


Äntligen lite sommarkänsla! Sol sol sol! Efter alldeles för lite sömn vaknade jag och gjorde mig iordning. Kl elva hämtade jag och syster upp Mia och körde till hennes andra hem utanför Yngsjö. Där gullade vi med kattungar och låg på stranden och solade oss. Sen körde vi till Åhus hamn där vi åt glass på glassbåten. Lion och blåbär är inte dumt :) På hemvägen shoppade jag och syster ett krocketspel för vi blev så sugna på spel. Nu har vi ätit middag och är jag sjukt trött men känner att jag bör röra lite på mig när jag har smält maten.

Sen ska jag se "Manhattan" eftersom jag inte hann häromdagen. Tråkig kväll annars eftersom syster snart åker iväg. Som grädden på moset ska bror ha "LAN" här ikväll/ med tre polare. Eftersom hans dator står i rummet bredvid mitt så känns det som att sömn inte är så garanterad. Iofs satt jag och spelade vetgirig kl två igår för att jag inte kunde somna. Så jag kanske kan lana lite jag med?

Ciao,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0