Zlatan, jag sajjor Zlatan!


Såg idrottsgalan ikväll. Den var la rätt utdragen och så, men min favorit fick två pris! Jag har gillat Zlatan så länge jag kan minnas. Ända sedan jag visste vem han är kan man säga. Det har jag i min umgängeskrets (familj framförallt) varit tämligen ensam om. Men jag har stått kvar där, vid Zlatans sida. Fortsatt att gilla honom när han gjort bort sig i pressen, när han inte gjorde några mål. Mitt uppmärksammande av honom har varit dåligt de senaste... typ... två åren? Innan dess var jag ganska besatt. Eller besatt och besatt, postern av honom satt ovanför sängen där jag bodde innan. Jag försvarade honom alltid om någon sa nåt dumt om honom. Jag trodde alltid på honom. Och det gör jag än idag. För han är jävligt speciell den där sköna skånepågen. Med det stora varma leendet och den sjukt sköna brutna malmöitiskan. Det roligaste är när han ska tala, för nån bra talare är han verkligen inte, det hörde ju ikväll. Men oavsett vad som händer och vad du gör Zlatan så kommer jag alltid vara ett hängivet fan. För Zlatan, Ich Liebe Dich! (Jag har aldrig studerat tyska, hoppas det blev rätt). Fyfan vad du är bra!!!

image10 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0