Rough


Sitter och lyssnar på Promoe och dricker apelsinjuice. Apelsinjuice som för övrigt är min största last här i livet. Jag gillar inte läsk eller cider nåt vidare, och dricker det i princip aldrig och har inte gjort innan heller. Men apelsinjuice, det är gött det! Bravos är god men också sån med massa fruktkött... Oh well, angående rubriken så kom en kvinna hit för att hämta vår gamla kaninbur. Den är TUNG och hennes bilflak var HÖGT. Det var alltå extremt jobbigt att lyfta skiten trots att vi var tre. Jag som är skitsvag trodde jag skulle knäcka ryggen ett tag innan syrran räddade mig. :P
Nu är det iaf gjort och nu ska jag snart gå ut och gå en runda med min vovve och sen ska hon badas. Observera att det är väldigt sällan jag gör nåt med min hund. Jag går ut med henne kanske... en gång i veckan/varannan vecka... Och just det, har lagt in min O.C. säsong två på Tradera, bara att bjuda på om du vill ha den! Och nu kom visst La Redoute-katalogen också, göööötttt.

Ciao,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0