Om Heath, Supersugen, Californication och ev. ett vikariat


Tänkte vara sådär härligt nytänkade och orginell och skriva om Heath Ledger som DOG i natt. Hur jävla sjukt är inte det??? Såg det på aftonbladet.se igårkväll innan syrran och jag satte igång kvällens film. Blev helt chockad. 28 är ju fan ingenting. Har inte sett Heath i de där klassiska rollerna (Brokeback Mountin, Casanova etc) utan kommer ihåg honom från filmen Candy där han spelar junkien Dan. Och oj vad lysande han gör det. Synd att en sån enorm begåvning lämnat filmvärlden alldeles alldeles för tidigt. Men mest tragisk är det nog ändå att han har en dotter på två år...

Oh well, enough of that. Idag har jag tränat, mestadels styrka. Sen har jag sett klart en film som var hur jävla rolig som helst! Supersugen heter den på svenska, vet inte orginaltiteln. Finns att hyra om man så vill! Igår såg vi också Vingar av Glas som gick på teve btw, den var bra.
 
En tråkig sak är att Sofia ska dra till Norge... :( What the fuck? 
Iaf, Klara är hemma, snackade med henne igår. :) Dock har hon sjukt mycket skolarbete stackarn. 

Pratade också med rektorn på en skola, kanske ska jag få vicka två hela veckor i februari! Dock verkade han tro att jag var utbildad och hade vickat innan, vafan läs mailet liksom! Ahja, jag hoppas på det bästa iaf!

Men men, nu ska jag se de två sista avsnitten på Californication säsong 1.

Ciao,

image23


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0