Oh yeah

Sitter i mitt nystäade rum (härlig känsla) med tända ljus lite överallt. Dricker rött te och äter en stor skål fruktsallad med minikeso. (Det där lät verkligen som en nyttig fika, och yes, I need it, är fortfarande fet). Och det är inte utan anledning som jag är på bra humör. Pratade tidigare med en potensiell (stavning?) arbetsgivare på en reastaurang i stan. Ska på "intervju" imorgon och får antagligen iaf ett extraarbete! Ska bl a stå i baren och han vet att jag inte kan blanda drinkar men sa att jag får lära mig några där. Låter rätt kul faktiskt! Och tur att jag har 5 (!) vänner som är bartendrar! Perfekt att fråga om råd ju.
Men jag tänker fortsätta att söka jobb, bl a lite i Åre. Hade varit najs! Men det känns som oron och ovissheten lättat lite nu iaf, tack vare ett potensiellt extrajobb. För varje intjänad krona kommer jag närmare det där stora landet i väst... :)
Oh well, nu ska jag inte ta ut nåt i förskott, men göra ett gott intryck kan jag ju göra iaf.

Nej, nu ska jag surfa vidare och sen läsa mer i sista Harry Potter-boken (den är SÅ bra!).

Ciao,



image11

Bild från nyår: Danskan Ida, Kvistan, jag, Mia. Bloggar med bilder är ju tusen ggr roligare, så jag var ju tvungen att sätta in nån. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var på nån Sushiresturang.
Har en kompis som jobbar där och sa att dom behövde folk, men det är bara tills sista Mars så orka!! :P
Jag är så jävla less på snö och kyla!!

2008-01-16 @ 17:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0