Min blogg.se strulade


Försökte uppdatera flera gånger igår, men nej nej, det gick ju bara inte...

Anyways, i förrgår sa jag farväl till SATC, såg sista avsnittet och det var som att säga hejdå till en god vän. Nu längtar jag eeextra mycket till filmen har premiär!

Såg också "August" (Svt:s "stora juldrama", ligger fortfarande ute på webben) i två delar, sammanlagt 3 timmar. Lysande bra! Älskar historiska filmer och serier. Och 1800-talet liksom, klänningarna, miljöerna, inredningen... 

Idag har jag faktiskt gått upp strax innan nio och somnade igår halv ett. Stora framsteg för mig det här! Innan var det sova kl två och vakna kl tolv... 

I eftermiddag ska jag in till stan och fika med Emmi som jag inte träffat sedan nån gång innan Barca. Sen ska jag och syster träna (bodybalance), sen hem och käka och sen kommer Sofia hit. Antingen går vi väl ut en sväng sen eller så ser vi film. 

Resten av helgen vet jag inte riktigt... Hälsa på farmor och farfar i Lund på söndag, kanske. Annars träna antagligen både lördag och söndag, om jag orkar. 

Nej, nu ska jag springa ner och duscha!

Ciao,  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0