Jag giiiillar det


Nyss hemkommen från stan. Träffade Klara för första gången sedan sista oktober! Mycket trevligt. Linn en snabbis också. Har dessutom fått klarhet i varför jag typ mår illa hela tiden och är hungrig i magen men liksom mår illa i bröstet/halsen, ni fattar. Typ magkatarr-aktigt. Måste köpa Losec imorgon...

Eftersom jag fick lite slantar igår funderar jag på att köpa Acne-jeans på rea imorgon, svarta sådana att ha när jag vickar men framförallt jobbar i baren. Sen ska jag nog boka klipptid och använda min ansiktsbehandling veckan som kommer. Hade varit najs och ha de samma dag, så det blir en redig skönhets-mys-dag.
Funderar också på vad jag ska träna imorgon. Det finns nåt pass som heter Aqua Bike, man cyklar i vattnet. Låter lite mystiskt...

Nu är resten av familjen except jag och Gustav på IKEA i Älmhult (det blir alltid fel när min päron ska handla där, så var fallet förra helgen i Malmö, likaså häromdagen i Malmö, de är så imkompetenta)... Har fått i uppgift att fixa krubb... Dock inget som jag tycker är gott...

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0