Ingen bra dag det här


Det mesta har gått fel idag och jag har varit irriterad och trött typ hela tiden. När jag skulle gymma så hade jag glömt sportbehå och hade ingen vanlig behå på mig för jag brukar skippa den när det liksom ändå inte märks (är ju så mycket skönare utan). Men det var inte så gött att träna i linne och tisha. Kunde inte springa för då hade allt guppat obehagligt hit och dit (ja ni tjejer vet ju)... Styrketränade en del iaf. Sen skulle jag köpa Acne-jeans på rean, MEN det fanns bara i mini(s)mala storlekar. :( Det som är bra med denna dag är iaf två grejor: jag ska vicka på torsdag (pratade med rektorn) och jag fick precis Locsec av far som jag hoppas ska hjälpa. För övrigt så vill jag nu ha rlite mat och sen choklad om jag orkar gå till affären. Sen vill jag ha en riktigt bra film. 

Ciao,
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0