I Lund


Idag styrde familjen bilen mot Malmö, där vi skulle ha nåt skit till nya badrummet på IKEA. När vi skulle därifrån kom mor på att far tagit fel av nån grej, så det var bara för honom att gå in och byta och för oss att vänta i bilen i cirkus 50 minuter. How fun! Sen åkte vi till Lund för att hälsa på farmor och farfar och farbror. De blev sååå glada över min scrap book från Barcelona :)
Nu ska snart jag och syster träffa Linn som har lånat nån lägenhet hyfsat nära här där vi bor, så vi ska laga mat och käka. Har för övrigt käkat korv och massa kakor idag. Och massa dumt skit igår. Fast jag vill käka typ noll för att min kroppsstorlek skall återgå till sitt gamla jag. Min självdisiplin är katastrofal... 

Hej på er!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0