Helg minsann


Igår: macchiato med sojamjölk, träna bodybalande med syrran (superbra, ska träna det på måndag!), hem och käka massa kyckling, möta upp en förrvirrad Sofia som har noll lokalsinne. Snacka skit, dricka te, kolla bilder, kolla film ("Fröken Sverige", den är rolig), snacka mer, gå till bussen, sova.

Nu har jag vaknat, läst och käkat frulle. Snart dags att bege sig till gymmet, kondition och fettbränning som gäller idag. Gut. Sen ska jag nog baka och ikväll promenera in till stan och köpa godis. Det är nämligen min onyttighetsdag, den enda dagen jag får käka godis, glass, kakor, chips etc i rimliga mängder. De där förbaskade fem kilona (först de fem) måste bort bort bort!
Just det, en av mina favvofilmer går på fyran ikväll, "Sagan om Konungens Återkomst". Synd att massa jävla reklam ska förstöra... Tacka vet jag SVT. :)

Vad gör ni idag?


Ciao,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0