Filip och Fredrik


image15


vill jag se mer av nu nu nu! Men syrran vägrar ladda ner. :( Som några av er vet så har jag aldrig haft fler kanaler än basutbudet, min familj har aldrig haft parabol, kabel-teve eller liknande. Därför hade jag tills för några veckor sedan inte sett nåt av Filip och Fredrik, dock visste jag ju såklart vilka de är och vad de har gjort eftersom jag läser mycket tidningar och på internet etc. MEN, har iaf sett en del "High Chaparall" (när de åker runt i USA) och lite "Boston Tea Party". Bra, alltihop. De är roliga, allmänbildade, kunniga och vågar ställa de där frågorna inga andra journalister gör. Som sagt, jag vill se mer mer mer!

Har precis käkat middag, tack och lov mådde jag lite illa och var inte så hungrig, så jag åt rätt lite. Innan dess läste jag ut den sista Harry Pottern på svenska. Aw... Tränat har jag också gjort idag. 50 minuters ren konditionsträning.

Btw, idag kom/kommer Klara hem! Hoppas vi kan ses snart i veckan, fredag t.ex. Sen på lördag ska jag ju jobba heeela sena eftermiddagen/kvällen/tidig natt. :) Ska bli skoj faktiskt!

Oh, igår såg btw jag och syster "Control", en film om Ian Curtis. Den va bra bra bra, väldigt vackert med svartvitt foto! Dock fanns det ingen text och deras engelska va rätt svår att förstå. :P Iaf, filmen kommer snart upp i K-town (I guess, för den har kommit upp iaf i Sthlm). Annars kan man ju ladda ner... :)

Nu ska jag nog dra igång en ny rulle: "Vänner för livet".

Ciao,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0