En inte alltför ordinär torsdag


Skulle promenixat imorse men inte för en miljon att jag övergav sängen för att ge mig ut i kylan och blåsten. No fucking way. Det får räcka med att träna varannan dag. Imorgon är det bodybalance :)
Så, efter frukosten såg jag klart Holiday. Jude Law är fortfarande typ den enda på min näthinna. Damn! Sen ringde mor och misstänkte att det inte fanns nåt speciellt ätbart här hemma för lunch till mig och syrran, så vi drog in till stan och så köpte hon lunch till oss alla :) Jävligt god bulgursallad. Sen bröt vi det nyttiga temat med att handla godis (och frukt iofs). Men vi gick iaf hem från stan och det är en rejäl bit att gå vill jag bara påpeka. Sen såg vi den Oskarsnominerade filmen Juno. Den var bra. Och samma skådis som i Supersugen (Superbad) dök upp igen. Michael Cena eller nåt... Bra!
Nu väntar jag på att maten ska bli klar...
Imorgon ska jag upp tidigt som faaan för att träffa rektorn på en skola jag kanske ska vicka på. Ska va där redan halv niooooooo. Jag som får upp halv tio. :S Oh well.

Laters,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0