Early morning for nothing...


Klockan är strax åtta på morgonen. Sitter med far i bilen på väg ut till skolan jag skulle snacka med rektorn på. Men nehenej, han ringer och säger att "något väldigt bråskande kom upp". Excuse mee??! Bara att åka hem och stackars far fick stressa till Malmö. Iaf, han sa att han ska ringa på måndag och att jag ska börja med en klass på torsdag och om det går bra så får jag väl jobba de där två veckorna i februari. Jobbigt dock att gå upp tjugo över sex istället för halv tio (som jag brukar :P). Men när jag kom hem sov jag en stund, skönt.

Har också mailat en om ett jobb i Bydalen, Jämtland där vi brukar åka skidor. Hade varit sjukt nice att jobba där, boende fanns också ordnat. Åka skidor och rida hästapålle på fritiden. :) Väntar bara på att hon ska höra av sig nu...

Idag ska jag träna halv fem, bodybalance, tredje fredagen nu. Sen glo på film(er) med syster ikväll. Resten av helgen blir:
Lördag: luncha med Sofia. Jobba från fyra till ? sent. I baren.
Söndag: försöka gå upp i tid och släpa mig till gymmet, köra kondis. Fika med Klara.

Men nu ska jag laga mat och käka räkor :)

Ha det bra där ute i blåsten (iaf så blåser och regnar det som fan här...)

Ciao,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0