Confession


(Bild från i somras, kräftor i Brantevik, Österlen)



Efter en halv dag med detox trodde jag att jag skulle dö. Kände mig sjuk, yr och hade spänningshuvudvärk. Så, klen som jag är så gav jag helt enkelt upp... På plussidan finns ju dock nu att detta inte blir en "detox/bantnings-blogg", vilket ju känns roligare.

Idag har det mest snurrat runt i mitt huvud om vad jag ska göra för att tjäna pengar till USA-resan/vistelsen. Och ska jag vara med i Green Card-lotteriet? Ska jag jobba i Norge (tanken dök upp, far var positiv till det etc.) eller här hemma nånstans? Jag vet ingenting känns det som. Men gå runt här hemma och skrota utan att tjäna pengar det går ju bara inte. Men att dra till Norge känns som ett helt projekt. Å andra sidan roligt att ha bott där ett tag också? Usch, vet inte alls. Håller på att fixa lite med jobbannonser nu iaf, kan ju hoppas på nåt svar. Sen tycker mor att jag och syster ska skriva ut CV:na och dra runt i massa affärer och restauranger etc. och se om någon behöver extrahjälp. Det skulle ju faktiskt kunna fungera.

Iaf, imorgon ska jag med mor och Co till Sölvesborg och sen ska jag se till att fixa en bok att göra en scrap book av till farmor och farfar, det är deras julklapp och den måste bli klar... Imorgon ska jag också börja träna!!!
På lördag eller imorgon vill jag se Arn! Men ingen annan verkar vilja... Wtf.

Det snöar/har snöat här förresten! Cool. Inte ofta det händer direkt... Kunde ju kommit till julafton istället.

Oh well, nu ska jag fortsätta att sitta framför brasan i vardagsrummet med alla mina  tända ljus och datorn i knäet. Och lyssna på O.C.-musik, mmm.

Ciao,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0