Bajs bajs bajs


Magkatarr-grejen vill inte försvinna. Och jag har typ alla symptom enligt det jag läst på nätet. Illamående, blir mätt av lite mat, svidande känsla i övre delen av magen, tryck över bröstet, sug i magen av hunger etc. Jävligt jobbigt. Nästan lika jobbigt är det att man inte ska käka citrusfrukter eller dricka juice. :(
En annan irriterande grej är att jag håller på att beställa bildframkallning på en sida, men nu kommer jag inte till kassan så jag kan inte skicka beställningen!!! Ahr. Måste ha bilderna på torsdag, SENAST.
Irriterande grej nummer två är att jag väntar samtal från rektorn som bailed on me i fredags. Hatar att vänta samtal, jag missar de nästan alltid och sen måste jag lyssna av eurovoicen och bla bla bla...
Nej, ska nog ta ut hunden en sväng. Sen försöka fixa bilderna. Käka lunch. MQ. Gymmet.

Hej,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0