Är det någon som fattar?


Irriterar mig på folk som skriver grejor, t.ex. som överskrift i sin blogg eller heter på msn, som ingen annan förstår. Förutom de själva då som slagit upp det någon stans eller nåt. Töntigt.

Iaf, blev som sagt ingen träning idag, första gången jag bailar. Men jag fick ganska gott om träning igår om man säger så (kunde fan knappt gå för mina vader gjorde så ont) och åt knappt nåt...
Kunde som vanligt inte sova länge så nu är jag seg. Men det är riktigt skönt fint väder ute (till skillnad från "stormen" igår) så nu ska jag ge mig ut och gå innan jag cyklar in till stan för fika med K och L. Mmm, te och chokladtårta på Duvve. :)

Ciao,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0