Trött men peppad


Vägde mig idag. Gått ner 1,4 kg sen söndagkväll. Antagligen mest vatten, men ändå :) Nu är jag ännu mer peppad. Såklart sugen på godis, kakor etc. Men det kommer jag nog alltid att vara, för det har jag alltid varit. Men jag känner mig så duktig när jag står emot. Och såå jävla svårt är det ändå inte.

Var på Söderport i nästan två timmar idag för att kolla in FN-rollspelet eftersom Klara var med. Själv var jag med förra året. Sen träffades vi för att luncha på Linns jobb. Lyckades fixa GI där med. Unnade mig t.o.m. en lightcola! (Det får man).

Dock känner jag att jag har fått syrrans förkylning nu :( Eller en början till den eller nåt. Bajs.

Ciao,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0