Tredje dagen


Den tredje dietdagen ska vara svårast enligt föreskrifterna. Tycker det känns som innan faktiskt. Sen jag började med detta har jag inte känt mig tröttare eller nåt sånt, hur bra som helst ju! Nu är det 11 dagar kvar till kolisarna får komma tillbaka. Yoghurt + äpple + kanel + mandlar och grönt te till frukost. Nu ska jag snart göra en ost- och skinkomelett till lunch.
Sen ska jag in till stan och träffa Linn för en fika (läs te). Sen ska vi hem hit och och ut gå och sen blir det tacos (tacossallad för min del) och filmtittande. Mysigt. Mor ska ha massa kolleger på ostfonduekväll med vin och sång och allt vad det innebär. Vi gömmer oss i källaren föreslår jag... :)

Ciao,
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0