Negativt eller positivt?


Äntligen vet jag nu vem som ligger bakom det dola numret! Ett företag i Malmö som jag ska på jobbintervju hos på måndag. SOM TELEFONFÖRSÄLJARE. Jag trodde typ inte att de skulle svara men det kändes bra att ha gjort nåt för att få jobb liksom. Kommer ihåg från annonsen att man ska sälja kontorsmaterial till företag. Känns fett mycket bättre än att ringa hem till folk i så fall... Men ändå alltså, jag HATADE mitt jobb så innerligt i Barca. Men behöver man pengar så får man väl bita i det sura äpplet. Kan ju sitta och dagdrömma mig bort till California och NYC för att få tiden att gå. Nej, men hoppas iaf att jag i så fall kan börja veckan efter (tänker för en miljon inte sitta och jobba med det skitet på min 20-årsdag eller når den ska firas). Hoppas också att ett månadskort hos Skånetrafiken inte kostar skjortan. När det är köpt så finns det iaf ingen återvändo på åtminstone en månad. Haha, om jag var var trött på att åka till Malmö och tillbaka med tåget innan (när jag var sjukt hängiven MFF:are) så är det nada mot vad detta kommer att bli. Men om jag får jobbet med början veckan efter, ska jag ta det då? :S Hjälp! Och hur lång är uppsägningstiden här i Sverige egentligen? I Barcelona var det typ bara att säga till och sen dra när man inte pallade längre...

Fan vad jobbigt, men ändå lite positivt? Jag älskar ju Malmö så att spendera tid där är ju jävligt välkommet. Nu börjar ju snart matcherna igen... Tänk om man skulle...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0