Mmmm...

Precis käkat (chili con carne) efter att ha kört ett pass på gymmet. Blev bodybalance som vanligt! Hur gött som helst. Är som en blandning av poweryoga och pilates. Ska köra det på fredag igen!
Väntar på att syrran ska bli klar i duschen... Lyssnar på Beatles som jag totalt har snöat in på. Min favvo är nog "Hey Jude". Vilken är eran? "Baby I'm Amazed" är ju också bra. Det är förresten den som de har gjort en cover av i sista avsnittet av OC säsong 1. Ni vet då när Caleb och Julie gifter sig. När Marissa och Ryan dansar. Vackert. Iaf, orginallåten är (såklart) bättre. Paul McCartney is the man.

Ciao,

image43

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: åh nej va surt :/

2008-02-12 @ 21:01:45
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Ippa

Svar till kommentaren: Hehe jasååå? Ja jag gick därifrån, hade så jävla ont. Men det har blivit bättre nu =) Jag har testat body balance 1 gång, men jag tykte mest det liknade ngn form av stretching? haha ´puss

2008-02-12 @ 21:56:42
URL: http://ippaa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0