Men ahr

Skallevärken vägrar försvinna. :( Men träningen var härlig! Nu har jag käkat lunch och sitter här och dricker Cola Zero som nästan har blivit mitt nya beroende. För att ersätta kaffet och sockret? Skulle aldrig dricka vanlig dock...

Sitter i vardagsrummet framför teven och brasan. Det är CBS 60 min nu. Om Hillary och Barack. Vem som än väljs så kommer det bli sjukt bra för USA. Skönt att få bort Bush. Fattar inte hur han kunde bli omvald. Helt sjukt.

Nu ska jag snart höra med Linn och Klara när vi ska ses imorgon sen ska jag bli av med skallevärken genom te te te och sova/läsa...

image75

image76

Vem hejar du på? Obama eller Clinton? Eller kanske nån av de andra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0