Jaha...


Nu har jag precis mailet en ansökan om ett jobb i Norge. Helt perfekt: snö, skidort (tror jag), 28-24 mars (sen har jag antagligen jobb här hemma!) och ganska enkla uppgifter (köksassistent). Lönen är ändå det sjukaste! Efter att ha betalat 3000 NOK för logi + käk så har jag 17000 SEK kvar. Sjuk lön för den typen av jobb! Ahja, det lär ju va massa andra som söker, men jag kan ju iaf hålla tummarna. Hade varit skönt att ha nåt och skönt att komma iväg och få lite vinter. Men längre än mars vill man ju inte va uppe där, då börjar ju våren här nere.

Nej, nu trodde jag att jag skulle se "I am legend" men det var tydligen inte den jag hämtat. Det blir istället "Lock, stock and two smoking barrels". Den ska va bra säger "de som vet".

Ciao,

Kommentarer
Postat av: carro

ska du också til norge?! hyser vi inte båda agg mot det landet ;)

2008-02-12 @ 10:48:55
URL: http://totallydude.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0