Jag tror jag har kommit på det!!


Var på utbildningsmässan idag och nu tror jag att jag vet mer bestämt vad jag vill göra med mitt liv! Plugga journalistik i USA. Först två år (tror jag) vid College i Santa Monica, LA, California! Snackade med en schysst brud som har kontor i Malmö. Ska nog fixa en tid hos henne i nästa vecka :) Man kan fortfarande söka till höstterminen!

Oh well, efter mässan begav vi oss till Teapot där vi fikade med Linn och Bea. Goodie. Sen handlade jag en ny ansiktskräm (Vischy, får se om den är bra...) på Apoteket.

Nu är det dags för en timmes powerwalk, pallade nämligen inte det tidigare idag...

Imorgon = jobb från åtta till halv tre, hem  käka, träna, hem middag, bio med syster, Linn och Klara (?). Vi ska se "Morgon Pålson - världsreporter". Känner på mig att den är sjukt rolig!

Laters,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0