Jag förstår det inte!


Då var det återigen dags för årets Melodifestival. Något av det tråkigaste som sänds på teve om ni frågar mig. Tråkiga, dåliga, konstiga artister som ställer upp. Och alltid en väldigt brokig blandning. Det är fan ett mysterium hur någon på allvar kan vara intresserad av skräpet. En grej är det väl när Sverige tävlar i Eurovision-grejen men detta är bara sjukt dåligt. Det enda som är mindre dåligt är Luuk som jag alltid diggat. Men jag fattar inte varför han går med på att göra så dålig teve. Han borde kunna få ett mycket fetare jobb. I
Iaf, nu ska jag snart till Balsberget och gå med mor och hund. Sen ska jag nog hem och ta ett skööönt varmt bad. Sen ska jag faktiskt laga middagen ikväll. Det blir massa goda räkor till förrätt och sen kotlett med nån god currysås och/eller champinjonsås och massa grönsaker. Och klyftpotatis till övriga familjen. 

Laters,
image41
image42  


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: haha samma här, tänk när man väl har körtkortet, va skönt :D

2008-02-09 @ 17:01:06
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: Ippa

Usch, orka vara utan kolhydrater. Det är ju det godaste i tallriksmodellen :D

2008-02-10 @ 10:38:57
URL: http://ippaa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0