Jag bangar


Skulle ju åkt till Malmö idag men efter att inte ha kunnat sova, sovit risigt och vaknat för tidigt pga en jobbintervju till ett yrke jag hatar så bestämde jag mig att jag vill inte. Så nu har jag ringt och sagt det. I en finare omskrivning dock. Tyvärr var tjejen jag pratat med upptagen så jag fick lämnade vidare ett meddelande via en snubbe. Hoppas hon inte ringer tillbaka, detta känns lite pinsamt. Dock är jag fortfarande sugen på att åka till Malmö, men då i trevligare ärenden såsom mat och shopping (och fotboll såklart!!!). Då fick jag iaf plötsligt massa timmar över. Kollar träningsschemat och ser att 16:45 är det Spinn lätt i 45 min. Passar nog mig bra. Så hinner jag ju en powerwalk nu på förmiddagen. :)

Ciao,

Kommentarer
Postat av: linn

tack för igår! mkt trevligt.
längtar tills fredag,synd att jag jobbar lördag morron. men jag får köre SEMI-hårt. hehe, lika bra det. Malmö , jag vill sjukt gärna dit. SKa man åka nån dag?
pusspuss

2008-02-18 @ 21:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0