Haha


Såg faktiskt lite på Melodifestivalen igår, det trodde jag inte om mig själv! Fick såklart bevisat vilken skitmusik det var. Carola är värst, som alltid. Uhuh. De där tvillingarna och Keeebabpizza var bäst alt. minst sämst! Lite nytänkande där med Kebabpizza + lite orientaliska influenser = gillar.
Men men det var ju igår, nu ska jag duscha och senare trycka i mig lite lunch, sen övningsköra och kl tre ska vi till mormor och sen åka med Klara till Linn och promenixa och mysa.
Imorgon Malmö, neeeeeeej jag vill inte! Tänk om jag får jobbet? :S Ahja får väl iaf passa på att enjoy the city lite. Annars så längtar jag till onsdag!!! Födelsedag och Köpenhamn!

Over n out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0