Grattis till mig själv!


Haft en trevlig dag! Tack alla som grattat! Varit i Danmark hela dagen i princip efter en god frukost och en färd till Helsingborg. Dock var vi ej i Köpenhamn. Cezanne och den andra Geigometti eller vad han hette var jättefin! Maten var god, fikan var god, shoppingen najs. Köpte en lång tröja med texten "The sky is the limit" (blå såklart!), vit rom till på fredag, rosévin till fredag, ett fint paraply i en rolig butik. Sen köpte vi massa godis som redan ligger i magen, böf som snart ska käkas, gorgonzola likaså och en del annat smaskigt! Så snart blir det middag och sen ska jag slappa med godis och film. :) Längtar till fredag och feeest. :)
Känns nästan som jag gått upp de kilon jag lyckades gå ner bara på denna dagen, men så är det antagligen inte, hopppas jag. Ska försöka att inte tänka ihjäl mig på det iaf!

Grattis till mig!

Hej på er,

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0